niedziela, 1 kwietnia 2012

Akcja "Jajka"

Hejooo! Jakoś tak nudno mi na msp no bo nie ma co robić, ale i tak wchodzę xD Taaa..trudno zrozumieć co nie? Właściwie nie wiem po co piszę te wstępy skoro i tak nikt ich pewnie nie czyta. Jak wogóle ktoś czyta tego bloga...




Dzisiaj spokojnie wchodzę na moviestarplanet a tu paczę i mi boonie zachorował. Hahahah dopiero zauważyłam, że za leczenie płaci się 20 $ zamiast 50 $. A zresztą taniej mi wyjdzie po tygodniu płacić 20 sc za leczenie niż codziennie połowę tego za opiekę, więc wybieram tańszy sposób :D




Weszłam też jak zwykle na nowe posty na forum i zobaczyłam jakieś zbieranie jajek. Nie wiem na co i po co i wgl czy za to jest nagroda, ale...




...AnanaseQ w CTR dodała wpis z linkiem do bloga i tam jest gdzie znaleźć te jajka. O ile się nie mylę to jedno kosztuje 50 $, więc nie tak drogo, ale ja osobiście tego gówna nie  zbieram ;p A no i też dodała konkurs Wielkanocny. Kto jeszcze weźmie w nim udział?




Od teraz we wszystkich notkach będę dawała polecenie moich znajomych z  msp. Dzisiaj polęcę $$$miranda cosgrove$$$. Chociaż ma niski level (tylko 3) to ma fajny nick i od razu widać czyją jest fanką. Może jak ją najpierw zaprosicie to będzie prosić o prezenty, ale myślę, że da się z nią pogadać bez tego. Ja osobiście nawet się z nią zaprzyjaźniłam :) jest spoko!

1 komentarz:

  1. Zapraszam na www.rozmarzone-simy.blogspot.com
    Sorry za SPAM!!

    OdpowiedzUsuń