wtorek, 9 sierpnia 2011

Może być..:)


No więc tak-myślę, że grfika nikogo nie przeraża bo nie jestem w tym dobra ! :d A co do mojego nicku na moviestarplanet to jest teraz Kotek131 zamiast poprzedniej nazwy Kotek13, ponieważ usunęłam tamto konto a jak już chciałam odzyskać to tamte było już zajęte. A czemu w nazwie bloga Draculaura? Bo mi się tak podoba! ;d

Och,matko co jest....? :D Do łazienki muszę iść.... (5 minut później) Dobra okeee już jestem nie martwcie się xD Miałam jutro jechać nad jezioro do Górzna, ale coś nie wypaliło i jedziemy w Czwartek. Zadowoleni? ;p Może rano jeszcze zdążę wejść na msp i kupić coś do nowego konkursu. W razie czego zbieram kasę od dzisaj. Na razie mam tylko 700$, ale jeszcze jest jutro no nie ? :P 

Wszyscy zauważyli, że....
Na moviestarplanet jest nowa wspaniała grafika. Jest teraz bardziej funkcjonalnie. Jednym się podoba innym nie. Mi się podoba baaaaardzo :)

Ech..No dobra muszę kończyć bo znow jakby burza była :(
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz