środa, 10 sierpnia 2011

Moje wcielenia

                                                        Hejka znowu
Ulka na blogu napisala, ze gra w fliplife.com . Teraz nagle prawie wszyscy zaczęli w to grać! Ludzie!!! Opanujcie się! To, ze AnanaseQ coś robi nie znaczy, ze wy też musicie! Ja w to już od ponad tygodnia gram a Ananas wstawiła post na blogu dopiero dzisiaj!!! Ja się nazywam Julia Draculaura. Ale nie o tym miałam robić notkę tylko moje wcielenia.



Look z serii "Niebiesko mi". Sukienka z aktualnego konkursu nad basenem. Włosy są jedne z najstarszych jakie mam!!! 


U góry jestem ubrana jak małe dziecko! Fuu! Nie wiem czemu kupilam tą  sukienkę. Hmm...może do roli przedszkolaka xD


Strój na plażę. Wiem, że jak na VIP ten kostium nie jest zbyt oryginalny tylko, że ja nie mam kasy by kupć jakiś dwuczęściowy!!! Miałam jak pisałam 700 $ a teraz mam 58$ !!! A kupiłam tylko buty za 400 $ pewnej dziewczynie! Ej no gdzie moje 300$?! To nie fair! I od nowa muszę przez tydzień tyle zbierać!


                   Strój w stylu scene! Niestety nie miałam rzadnych dodatków :(


A wyżej widzicie Look z konka Halloween!!! Wiem, ze u nas w Polsce go jeszcze nie było, ale za granicą był i to jak dawno...


                                      Omg! Jaka laleczka Barbie tam u góry xD


                   Zdjęcie z serii "Sweet". Heh. Zapomniałam jej ubrać butów ;p


A ten Looks jest do straszenia dzieciaków w chat roomach! Na serio! To dopiero zabawa xD Polecam na dużą złość!


Księżniczka! Mam włosy z konkursu magicznego, ale w tych wygląda bardziej dziewczęco! Och, zakochana księżniczka...


To wyżej to miało być goth, ale w sukience jest cos co mi się nie podoba. Te czerwone na sukni! Ma jakiś zbyt jaskrawy kolor! Ale to nie moja wina! Ja to dostałam od kogoś, więc nie mogłam wybrać kolorów!


Na koncert! Jak w życiu pójdę na jakiś biletowany (wielkiej gwiazdy) to nie zdiwcie się jak mnie zobaczycie w takim stroju xD No moze bez tych pasemek i grzywki bo nie mam prostej tylko tak trochę na bok :D


                         Sexy!!! Co nie Na100Pro? Hheh fota z dedykiem dla cb!


Sama za sobą walczę na poduchy.! Ahahah jaka słodziusia piżamka ;) A jak coś to ubrałam sandały bo szkoda mi kasy na buty tylko do jednego ubrania, na które zbierałabym około 3 dni!


Scene numer 2! Nie mam dwóch sukienek dlatego postanowiłam dac ciuchy jakie widzicie u góry!

                                                          
A teraz na koniec ja jako..czarownica! Dobra ja już naprawdę kończę! Do zobaczenia w Poniedziałek! Och, ciekawe jaki koneQ mnie ominie...Hmm...Dobra papatki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz